loading...

سایت جهان باز

Get beautiful photos on every new browser window. Download >>#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;paddi

تبلیغات
  1. namnak.com

    namnak.com/بازکردن-رمز-گوشی.p8655

    namnak.com

  2. بازکردن قفل گوشی اگر قبلاً یک یا چند مورد از این گزینه ها را قبل از فراموش کردن رمز عبور خود تنظیم کرده اید ، می توانید از آن برای بازگشت به تلفن خود استفاده کنید.

  3. بازکردن رمز گوشی سامسونگ : احتمالا برای شما هم پیش آمده است که رمز گوشی خود را به دلایلی فراموش کرده باشید اما جای نگرانی نیست فراموش کردن رمز عبور زیاد رخ می‌دهد !

  4. در این پست آموزش حذف قفل گوشی های سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات رو براتون آماده کردم که تو تمام سایت های ایرانی به صورت پولی به فروش میرسه امیدوارم از این آموزش لذت ببرید.

  5. در ادامه 2 روش ساده را جهت بازیابی رمز گوشی سامسونگ معرفی می کنیم. روش اول: بازکردن قفل توسط اکانت گوگل-اگر پسورد گوشی خود را بیشتر از 20 بار اشتباه وارد کنید اطلاعات اکانت گوگل شما پرسیده می شود.

  6. 3. بعد کد های فوقانی و قرار دادن * سوم نوبت به کد قرار گرفته روی گوشی است. مثلا الان Sim lock گوشی شما فعال است و مقدار آن 12345678 می باشد. یعنی تا اینجای کار کد به این صورت آنالیز می شود * 12345678*746*7465625* 4.

  7. اما اگر گوشی که رمز آن را فراموش کرده‌اید از سیستم عامل اندروید 4.4 یا نسخه های پایین‌تر آن بهره می‌برد، راه حل ساده تری برای باز کردن قفل گوشی پیش رویتان قرار خواهد داشت.

  8. در همه گوشی هایی که سنسور اثر انگشت دارند وقتی اثر انگشت را فعال میکنید باید رمز امنیتی را قبل از آن تنظیم کرده باشید، که اگر اثر انگشت به هر دلیلی کار نکرد بتوانید قفل گوشی را باز کنید.

  9. برای حذف قفل گوشی های سامسونگ راه های مختلفی وجود داره که تقریبا همه باحذف قفل گوشی اطلاعات گوشی راهم پاک میکنند.اما امروز androidzoom برای شما دوستان یک اموزش بسیار ساده قرار داده تا شما بتوانید قفل گوشی خود را با اطمینان ...

    • (1)
  10. بازکردن رمز گوشی با استفاده از برنامه Android Lock Screen Removal. یکی دیگر از روش های بازکردن رمز گوشی ، استفاده از برنامه های است که به همین منظور طراحی و نوشته شده اند.

  11. با سلام من گوشی گلکسی اس ۶ دارم رمز گوشی را پاک کردم بعد از اتمام شارژ گوشی گوشی را شارژکرده ولی تا روشن میکنم از من رمز میخواهد همان رمزی که بود را میدهم ولی قبول نمیکند رمزهای قبلی را هم که ...

  12. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از ترفندهای باز کردن قفل گوشی سامسونگ را که بدون از دست رفتن اطلاعات قادر به باز کردن گوشی می باشد را به شما آموزش دهیم.

    • (13)
  13. آموزش باز کردن رمز گوشی. برای باز کردن رمز گوشی با استفاده از برنامه dr.fone-Unlock ابتدا از طریق لینک ارائه شده در انتهای مطلب، این برنامه را دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

    • (176)
  14. Top 9 Ways to Bypass Samsung Lock Screen Pattern, PIN- Dr.Fone

    drfone.wondershare.com/unlock/9-ways-to-bypass...

    If you have to bypass Samsung lock screen pattern, PIN, password, and fingerprint, you may consider using Dr.Fone - Screen Unlock (Android). It is a professional tool that can remove all the fingerprints, pattern, and password lock screens without losing any data on your phone.

  15. اگر که شما رمز گوشی یا تبلت اندرویدی ورژن 4 دارید که رمز انرا فراموش کرده اید یا الگو (patern) رو فراموش کرده اید یا از بس الگوی قفل گوشیتون رو اشتباه وارد کرده اید و با پیغام "" تلاش های مربوط به الگو ها بسیار زیاد است"" مواجه ...

  16. آموزش بازکردن پترن یا قفل در تلفن های همراه (بدون پاک شدن اطلاعات) باز کردن قفل گوشی باز كردن رمز گوشي سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات فراموش کردن رمز عبور

    • (2)
  17. ترفندهای بازکردن رمز گوشی سامسونگ. اگر رمز عددی گوشی خود را فراموش کرده اید باید مراحل زیر را انجام دهید: گوشی سامسونگ خود را خاموش کرده و سیم کارت آن را خارج سازید.

  18. اگر الگو، پین یا پسوردی را که برای قفل کردن گوشی خود انتخاب کرده اید فراموش کرده باشید، نگران نباشید. راه های زیادی برای بازکردن قفل گوشی وجود دارد.

  19. باز کردن قفل گوشی سامسونگ Grand Prime بدون پاک شدن اطلاعات: هیچ نیازی => به فعال بودن USB Debugging نیست. هیچ نیازی => به روت بودن گوشی نیست. این روش توسط سایت پارس فلش تست شده و 100 درصد عملی است.

  20. People also search for
  21. ما انسانیم و فراموشی خصلت بارز ما است. روشن گذاشتن چراغ، جا گذاشتن کلید ماشین و فراموش کردن الگوی قفل موبایل (پترن) یا رمز آن چیزهایی است که خواه و ناخواه اتفاق می‎افتد.

  22. اگر گوشی تان را قفل کرده اید و حال رمز، الگو یا پین آن را فراموش کرده و نمی توانید وارد گوشی تان شوید، نگران نباشید و به خواندن این مقاله ادامه دهید.

  23. چگونه الگو (Pattern) دستگاه اندروید خود را پاک کنیم ، زمانیکه قفل آن را فراموش کردیم ؟ قفل لمسی یا همان Pattern Lock در گوشی های موبایل اندرویدی، جزو امکانات جالبی است که در عین جذاب بودن، امنیت گوشی موبایل را نیز تامین می کند.

  24. رمز ریست گوشی سامسونگ رمز گوشی سامسونگ اگه کد گوشی سامسونگ خودتونو فراموش کردین از کدهای زیر استفاده کنید و به حالت اولیه رمز کارخانه ای برگردونید: راه حل اول : 1-گوشی خودتونو خاموش کنید

  25. کاربرانی که دارای گوشی سامسونگ با اندروید 5 به بالا هستند ، برای حذف رمز گوشی سامسونگ ، این کمپانی قابلیتی را تحت عنوان find my mobile طراحی کرده است . برای برداشتن پترن سامسونگ خود مراحل زیر را طی ...

  26. آموزش بازکردن رمز گوشی سامسونگ

    www.aparat.com/v/Y0RoT/آموزش_بازکردن...

    اګر موبایل مان #رمـــــــز و یا #کـــــــــــــود خورد لازم نیست که نزد مستری ببریم بسیار به آسانی خودت کودش را از بین میبری ان شاء الله اما ویدیوها و عکسهایتان #پاک میشود. آموزش باز کردن گوشی اندرویدی در هنگام فراموش ...

  27. چگونه میتوان رمز گوشی سامسونگ را بازکرد بدون از دست دادن مواد داخلی گوشی How to open galaxy Pattern دوستا:‌در این ویدیو من سه راه کاملا جدید برای باز کردن پاسورد گوشی های سامسونگ استفاده میکنم بسیار اسان است دوستا و هیچ دیتای را از ...

  28. روش باز کردن قفل گوشی سامسونگ چگونه رمز گوشی سامسونگ را بدون پاک شدن اطلاعات باز کنیم ؟. تقریبا تمام مدل های گوشی سامسونگ دارای یک قابلیت امنیتی هستند که به کاربران خود اجازه می دهد رمز عبور، پین و قفل الگو و یا قفل اثر ...

  29. نحوه حذف و باز کردن قفل Pattern و یا اثر انگشت، پسورد در گوشی های برند سامسونگ مدل A3, A5, A7, A8, A9 و J1, J2, J3, J5, J7 در 3 دقیقه! بسیاری از کاربران در نظرات سایت میپرسند “رمز یا پترن گوشی یادم رفته؟

    • (3)
  30. بازکردن رمز گوشی سامسونگ و آیفون

    www.beytoote.com/computer/mobile/unlock-samsung2...

    نحوه بازکردن رمز گوشی سامسونگ و آیفون . اگر رمز عددی گوشی خود را فراموش کرده اید باید مراحل زیر را انجام دهید: گوشی سامسونگ خود را خاموش کرده و سیم کارت آن را خارج سازید.

  31. روش باز کردن قفل گوشی glx g1 .. به گذارش وبلاگ مبایل پی سی: در گوشیهای هوشمند مخصوصا اندروید امنیت به طور دقیقی رعایت شده است.ومشیود به روشهای گوناگونی گوشی خود را قفل کرد تا از نفوذ افراد غیرمجاز جلوگیری کرد .

  32. این روش تنها در شرایطی کاربرد دارد که گوشی اندرویدی که رمز آن فراموش شده است، محصولی از برند سامسونگ باشد. برای استفاده از این روش شما باید یک اکانت سامسونگ در دستگاهتان ساخته و لاگین کرده ...

  33. گوشی چهار سیم کارت s-color x3-a دارم قفل شده راهنمایی میخوام. نظر مفیدی بود پاسخ دهید یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸. دانلودرام 3 نفر موافق این نظر بوده اند. سلام. این گوشی رو نمیشه بدون باکس و دانگل حذف رمز کرد.

  34. dr.fone fornece uma solução completa para todos os dispositivos iOS e Android, para problemas como recuperação de dados, transferência de dados, clonagem de celular, reparação de sistema, desbloqueio

  35. در گوشی های اندرویدی یک سرویس به نام Android System وجود دارد . این سرویس وظیفه رمز گزاری روی گوشی را بر عهده دارد منظور از رمز گزاری همان Password , Pin ,Pettren. دیتا و اطلاعات سرویس Android System در گوشی در مسیر. data ...

  36. باز کردن رمز گوشی سامسونگ - بی مشکل

    bimoshkel.ir/open-samsung-phone-password

    نحوه بازکردن رمز گوشی سامسونگ. شاید تاکنون برای شما پیش آمده باشد که با عجله شروع به گذاشتن رمز بر روی دستگاه تلفن همراهتان می کنید تا دیتاها و فایل های شخصی موجود در گوشی مراقبت به عمل آورید.

  37. بازکردن رمز و باز کردن قفل گوشی سامسونگ و کد بازکردن قفل گوشی و گوشی سامسونگ را در سایت -صبرکنید تا گوشی ریست شده و به تنظیمات کارخانه بازگردد. آیا مدل گوشی شما سامسونگ است؟

  38. آموزش بازکردن رمز گوشی سامسونگ و آیفون. رمزگذاری برای گوشی جهت حفظ اطلاعات گوشی‌های موبایل از جمله راه های رایجی است که اکثرا بین کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

  39. در این پست تمامی روش های حذف FRP Samsung یا قفل اکانت گوگل سامسونگ قرار داده می شود . حتما همگی با این مشکل که بعد از فلش و یا ریست دستگاه بعد از بالا اومدن گوشی با صفحه ای مواجه شدید که اکانت گوگل رو تقاضا میکند و به هیچ صورت از ...

  40. فراموش کردن رمز یا اشتباه وارد کردن آن از اتفاقاتی هستند که احتمال رخ دادن آن در مدت زمانی که از گوشی هوشمند استفاده میکنید بسیار بالا است،در ادامه ۶ آموزش کامل تصویری و قدم به قدم حذف،رد شدن و باز کردن صفحه قفل (Lock Screen ...

  41. این ویژگی برای دور نگه داشتن افراد از گوشی شما خوب است ولی در صورت ندانستن رمز گوشی عملا کلافه خواهید شد. اگر پسورد گوشی آیفون خود را فراموش کرده باشید، باید آن را ریست (بازنشانی) کنید تا مجددا ...

    • (60)
  42. دیگر هیچگاه نترسید. مکان یابی تلفن با یافتن تلفن من آسان شده است. قفل کردن و پاک کردن داده ها از راه دور نیز امکان پذیر شده است.

  43. نحوه بازکردن رمز گوشی سامسونگ و آیفون. اگر رمز عددی گوشی خود را فراموش کرده اید باید مراحل زیر را انجام دهید: گوشی سامسونگ خود را خاموش کرده و سیم کارت آن را خارج سازید.

  44. من یه گوشی سامسونگ مدل g7 پریم دارم رمزی که برای ورود قرار دادم (رمز پشتیبان و اثر انگشت هست ) حالا رمز پشتیبان رو من فراموش کردم اما ازطریق اثر انگشت وارد گوشی میشم چطوری میتونم رمز پشتیبان رو ...

  45. آموزش باز کردن قفل گوشی. روش های باز کردن انواع قفل موبایل. اگر از کسانی هستید رمز عبور گوشی را فراموش کرده اید مطلب زیر به شما کمک می کند.

  46. بازکردن رمز گوشی سامسونگ و آیفون رمزگذاری برای گوشی جهت حفظ اطلاعات گوشی‌های موبایل از جمله راه های رایجی است که اکثرا بین کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

  47. هک رمز گوشی سامسونگ :: دانلود نوحه

    moharaam97.blog.ir/post/هک-رمز-گوشی-سامسونگ

    بازکردن رمز و باز کردن قفل گوشی سامسونگ و کد بازکردن قفل گوشی و گوشی سامسونگ را در سایت نمناک بخوانید.

  48. باز کردن قفل گوشی سامسونگ J610F بدون پاک شدن اطلاعات : فقط یک فایل 20 مگابایتی یا کمتر که توسط ادین رایت میشود.هیچ نیازی => به فعال بودن USB Debugging نیست. هیچ نیازی => به روت بودن گوشی نیست. این روش توسط سایت پارس فلش تست شده و 100 ...

  1. ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  2. فراموشی رمز عبور؟
  3. آمار سایت
  4. کل مطالب : 232
  5. کل نظرات : 0
  6. افراد آنلاین : 1
  7. تعداد اعضا : 0
  8. آی پی امروز : 25
  9. آی پی دیروز : 16
  10. بازدید امروز : 32
  11. باردید دیروز : 68
  12. گوگل امروز : 2
  13. گوگل دیروز : 2
  14. بازدید هفته : 100
  15. بازدید ماه : 1,237
  16. بازدید سال : 9,004
  17. بازدید کلی : 129,224