loading...

سایت جهان باز

Unlimited talk, data and text. $39.99/mo. Get started#right{max-width:442px;width:442px}.ie.v8_0 #right{width:442px}#right .compImageProfile{width:442px}#right .catKG{border:0 none;padding:0}#results

تبلیغات
  1. نحوه مشاهده لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions)اگر قصد دارید تا لیست دستگاه هایی که اکانت تلگرام شما در آن‌ها فعال است را مشاهده کنید، کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  2. آموزش بررسی دستگاه های متصل به اکانت تلگرام در برنامه پیام رسان تلگرام به امنیت و حریم خصوصی توجه ویژه ای شده است و این برنامه امکانات امنیتی زیادی دارد.

  3. تلگرام به منظور ایجاد امکان بررسی و کنترل دیوایس‌های مختلف متصل شده به یک اکانت، بخشی با عنوان Active Sessions یا نشست‌های فعال را در تنظیمات امنیتی اپلیکیشن خود ارائه می‌کند.

  4. منوی تنظیمات تلگرام شامل بخشی با عنوان Active Sessions می‌شود که در آن لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام نمایش داده شده است.

  5. در مقاله امروز آموزش موضوع بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام به طور کامل بیان شده است امیدوارم خواندن مطالب فوق برای شما مفید باشد .

  6. در این مقاله به آموزش چگونگی بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions) پرداختیم و مراحل آن را کاملا توضیح دادیم و پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن امنیت تلگرام تان هر چند وقت یک بار ...

  7. تلگرام به منظور ایجاد امکان بررسی و کنترل دیوایس‌های مختلف متصل شده به یک اکانت، بخشی با عنوان Active Sessions یا نشست‌های فعال را در تنظیمات امنیتی اپلیکیشن خود ارائه می‌کند.

  8. قابلیت نشست های فعال در تلگرام aniyar.com

    aniyar.com/1397/11/04/قابلیت-نشست...

    در داخل تلگرام در قسمت تنظیمات تلگرام بخشی با عنوان Active Sessions یا همان نشست های فعال می باشد که در آن لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام قابل مشاهده است.

  9. آموزش مشاهده لیست دستگاه های متصل به حساب تلگرام - فهمیدن مدل گوشی و ip دستگاه های متصل به حساب تلگرام شما با استفاده از تنظیمات active sessions و خارج کردن

  10. پس با نحوه بررسی دستگاههای متصل به اکانت تلگرام و فعال‌سازی قابلیت تایید دو مرحله‌ای تلگرام آشنا شدید. توجه به این دو موضوع می‌تواند تضمینی مبنی بر امن بودن اطلاعات شما و عدم دسترسی افراد ...

  11. آموزش حذف دستگاه های متصل به تلگرام. وقتی وارد Pravacy and Security میشوید یک بخش به عنوان Active Sessions هست که با ورود به آن دستگاها و گوشی هایی که قبلا با اون وارد اکانت خود شدید را نمایش میدهد.

  12. تلگرام به منظور ایجاد امکان بررسی و کنترل دیوایس‌های مختلف متصل شده به یک اکانت، بخشی با عنوان Active Sessions یا نشست‌های فعال را در تنظیمات امنیتی اپلیکیشن خود ارائه می‌کند.

  13. آموزش خارج کردن دستگاه های متصل به حساب اینستاگرام با تغییر پسوورد. افزایش امنیت در حساب های کاربری این روزها بیشتر از قبل مورد توجه کاربران و سازندگان اپلیکیشن های اجتماعی قرار گرفته است .

  14. active sessions در تلگرام چیست - اپلیکیشن ایرانی

    iranapkfa.ir/post/53462/active-sessions-در-تلگرام...

    مشکل حذف نشدن نشست های فعال (Active Sessions)تلگرام pcquest.ir/the-problem-is-not-removed-from-the-active-sessions-telegram/ ‎ Cached Similar در این لحظه در بخش Active Sessions تلگرام نام دستگاه هایی که به این اکانت شما

  15. مشکل حذف نشدن نشست های فعال (Active Sessions)تلگرام. همان طور که گفتم وقتی شما با دستگاه جدید به اکانت تلگرام خود وارد می شوید نمی توانید دستگاه های قدیمی را در بخش Active Sessions (نشست‌های فعال) غیر فعال کنید.

  16. چگونه دستگاههای متصل به اکانت گوگل خود را شناسایی و آنها را حذف کنیم؟ آیا تا به حال برایتان این سوال پیش آمده که از ابتدای ساخت حساب گوگل‌تان چه دستگاه‌هایی و از کجا به آن وارد شده‌اند؟

  17. لغو دسترسي دستگاه هاي ديگر از تلگرام شما

    tarfandha.net/terminate-all-other-sessions-at...

    4- گزینه Active Sessions را لمس نمایید. 5- اکنون نام دستگاه های متصل به حساب تلگرام شما را همراه با نام سیستم عامل ، مدل و IP مشاهده خواهید نمود.

  18. چگونگی جلو گیری از هک تلگرام و بررسی نشست های فعال تلگرام. یکی از راه حل ها برای جلو گیری از هک حساب کاربری تلگرام بررسی نشست های فعال حساب تلگرام است، ما با بررسی نشست های فعال میتوانیم ببینیم که چه دستگاه‌هایی به حساب ...

  19. چطور لیست دستگاههای متصل شده به اکانت تلگرام خود را ببینم؟ برای این که لیستی از اتصال‌های فعال و دستگاه‌هایی که به اکانت تلگرام شما دسترسی دارند را ببینید این کارها را انجام دهید:

  20. کامل ترین آموزش تصویری مشاهده و قطع دسترسی سایر دستگاه ها متصل به حساب تلگرام اندرویدی و پاک نشدن نشست های فعال (Active Sessions) تلگرام اندروید

  21. روش سوم: بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions) تلگرام یک ویژگی امنیتی جالب و کاربردی دیگر را هم ارائه می‌کند.

  22. بازیابی اکانت هک شده تلگرام aniyar.com

    aniyar.com/1397/11/04/آموزش-بازیابی...

    تلگرام در منوی تنظیمات امنیتی اپلیکیشن پیام رسان خود گزینه ای تحت عنوان Active Sessions یا “نشست های فعال” را ارائه کرده که به موجب آن می‌توان لیست تمام دستگاه های متصل به اکانت را مشاهده کرد.

  23. برای مشاهده نشست های فعال گزینه Active Sessions را انتخاب کنید. اکنون یک لیست از دستگاه هایی که به حساب تلگرام شما متصل شده اند را می توانید ببینید.

  24. من از تلگرام های مختلف مثل موبو تلگرف تلگرام اصلی و همینطور طلاگرام وارد یک حساب کاربری که متعلق به خودمه شدم .الان تو قسمت اکتیو سیزن همه اینا رو نشون می ده که به اکانت من وصلن با اسم و مشخصات ...

  25. تلگرام در منوی تنظیمات امنیتی اپلیکیشن پیام رسان خود گزینه ای تحت عنوان Active Sessions یا “نشست های فعال” را ارائه کرده که به موجب آن می‌توان لیست تمام دستگاه های متصل به اکانت را مشاهده کرد.

  26. به زبانه Username در صفحه اصلی Settings رفته و سپس نام کاربری برای خود انتخاب کنید (در دستگاههای iPhone نیاز به ژایین آمدن در صفحه دارید). چگونه دستگاههای متصل به اکانت تلگرام خود را مدیریت کنیم؟

  27. کنترل تلگرام دیگران - اپلیکیشن ایرانی

    iranapkfa.ir/post/54943/کنترل-تلگرام-دیگران

    بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions ... دستگاه های متصل به اکانت تلگرام ...

  28. برای بررسی اینکه اکانت تلگرام شما در چه دستگاه‌هایی فعال است، کافیست که مراحل زیر را طی کنید: ابتدا برنامه تلگرام را اجرا کنید و وارد اکانتی شوید که قصد دارید دستگاههای متصل به آن را بررسی ...

  29. 3- حالا در این صفحه برید به قسمت Security و روی گزینه Active sessions کلیک کنید . 4- حالا در این قیمت می تونید لیست دستگاه هایی که به حساب کاربری تلگرام تون متصل هستن رو ببینید . در این صفحه دو تا قسمت وجود ...

  30. پس با نحوه بررسی دستگاههای متصل به اکانت تلگرام و فعال‌سازی قابلیت تایید دو مرحله‌ای تلگرام آشنا شدید. توجه به این دو موضوع می‌تواند تضمینی مبنی بر امن بودن اطلاعات شما و عدم دسترسی افراد ...

  31. حذف اكانت هاي متصل به جيميل. در این مطلب آموزشی به شما آموزش خواهیم داد که چطور دستگاه های متصل به اکانت گوگل خود را کنترل کنید و در صورت مشاهده آن مورد مشکوک، دسترسی آن اکانت را از بین ببرید.

  32. 6 ترفند کاربردی تلگرام

    www.abartazeha.com/news/176052/applied-trick6...

    تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های است که تا به حال توانسته موفقیت نسبتاً خوبی را از آن خود کند. در مقاله‌ی امروز می‌خواهیم به بررسی چند ترفند کاربردی تلگرام این اپ

  33. آموزش ترفندهای تلگرام

    persianbax.ir/آموزش-ترفندهای...

    چطور لیست دستگاههای متصل شده به اکانت تلگرام خود را ببینم؟ برای این که لیستی از اتصال‌های فعال و دستگاه‌هایی که به اکانت تلگرام شما دسترسی دارند را ببینید این کارها را انجام دهید:

  34. آموزش مشاهده دستگاه هایی که به حساب تلگرام شما وصل هستند و نحوه خارج شدن از این دستگاه ها برای جلوگیری از دسترسی به اکانت تلگرام از جای دیگر. مختصری درباره Active Session

  35. نحوه اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به gmail. تو این ویدیو آموزشی تصمیم داریم نحوه اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به جیمیل رو به شما آموزش بدیم، تا پس از اون قادر باشین اکانت های ایمیل موجود داخل هاست وب سایتتون رو به پنل ...

    • (22)
  36. بهتر است هرچند وقت یک بار بخش Active Sessions تلگرام خود را برای بررسی دستگاههای متصل، چک کنید. کد ارسالی ورود را که توسط پیامک از طرف تلگرام برای‌تان ارسال می‌شود، در اختیار کسی قرار ندهید.

  37. در قسمت Active Session لیست دستگاه های متصل به شماره خود را مشاهده کنید و اگر دستگاهی برای شما آشنا نبود میتوانید با انتخاب اتصال آن دستگاه را قطع کنید.

  38. راه حل سوم: کنترل دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions) در پیام رسان، تلگرام یک ویژگی امنیتی جالب و کاربردی دیگر را نیز وجود دارد.

  39. چطور لیست دستگاههای متصل شده به اکانت تلگرام خود را ببینم؟ برای این که لیستی از اتصال‌های فعال و دستگاه‌هایی که به اکانت تلگرام شما دسترسی دارند را ببینید این کارها را انجام دهید:

  40. به همین راحتی میتونید دستگاه های مشکوک از اکانت خودتون بیرون کنید. بهتره که امنیت جیمیل خودتون بالا ببرید و تایید دو مرحله ای روی اکانت خودتون فعال کنید.

    • (16)
  41. اما اگر به دنبال راه حلی هستید که بتوانید دو یا سه اکانت تلگرام را روی لپ تاپ خود اجرا کنید، گویا آی تی به شما ترفندی را در این باره آموزش می دهد.

  42. هیچگاه اکانت تلگرام خود را در دستگاه های ناشناس لاگین نکنید. حتما Two-Step Verification (تایید دو مرحله ای) اکانت خود را فعال کنید. هر از گاهی بخش Active Session (نشست های فعال) اکانت تلگرام خود را بررسی کنید.

  43. برای بازیابی تلگرام هک شده می توان در این قسمت از تنظیمات، دستگاه های ناشناس را از لیست دستگاه های وصل شده به تلگرام را حذف نمود و یا اینکه روی گزینه ی Terminate All Other Sessions کلیک کرد تا تمامی دستگاه ...

  44. همچنین از قسمت Active Session لیست دستگاه های متصل به شماره را مشاهده کنید و در صورتی که دستگاهی برای شما ناشناس بود با انتخاب آن و پس از Ok کردن پیغام تایید آنرا از لیست اتصال ها حذف کنید. 15.

  45. همچنین از قسمت Active Session لیست دستگاه های متصل به شماره را مشاهده کنید و در صورتی که دستگاهی برای شما ناشناس بود با انتخاب آن و پس از Ok کردن پیغام تایید آنرا از لیست اتصال ها حذف کنید.

  46. آیا تلگرام هک می شود ؟! | گجت نیوز

    gadgetnews.net/69279/آیا-تلگرام-هک...

    در آخر اگر با هرگونه مشکلی برخورد کردید، ابتدا وارد بخش تظیمات اپلیکیشن تلگرام شوید و در قسمت Active Sessions دستگاههای متصل به کانت کاربری خود را بررسی کرده و اگر نام گوشی و یا تبلتی غیر از دستگاه ...

  47. حذف دستگاه های متصل به جیمیل – مدتی قبل آموزش ساخت جیمیل در اندروید را در وب سایت قرار دادیم که مبنی بر درخواست دوستان با افرادی که از جیمیل آنها استفاده میکنند و تمایل دارند دسترسی آنها را از حساب قطع کنند بیشتر افرادی ...

    • (4)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 1,222
  • بازدید سال : 8,989
  • بازدید کلی : 129,209